Profil

Frederikke Wærens

Instagram
Facebook
Youtube
Woomio
Mediekit
www.frederikkewaerens.dk
Kontakt for booking
 

Profil

Frederikke Wærens

Instagram
 
Facebook
 
Youtube
 
Woomio
 
Mediekit
 
www.frederikkewaerens.dk
Kontakt for booking
 

Frederikke Wærens – er en af Danmarks mest største anerkendte food influencers. Med +240.000 følgere på Instagram og mere end 3.500.000 visninger på hver måned har Frederikke fat i en særdeles stor og attraktiv målgruppe.

Trods sin unge alder har Frederikke gennem de sidste 8 år har arbejdet professionelt på de sociale medier. Her leverer hun dagligt leverer mad- og kageopskrifter til stor inspiration til sine mange følgere. Hun er anerkendt for hendes professionelle tilgang og for hendes fængende æstetiske univers. Frederikke blev i 2016 udnævnt som årets instagrammer i kategorien Food af Costume og Boligmagasinet. Frederikke er uhyre bevidst om medielandskabets foranderlighed og tilpasser kontinuerligt sine platforme i takt med udviklingen.

Hun har siden start udviklet sit eget digitale univers og har derfor også flere platforme i spil samtidigt. Hun operer både på Instagram, YouTube, Tik TOK og på egen blog. Platforme som hun alle gerne sætter spil, når hun udfører opgaver for sine samarbejdspartnere.

Frederikke er drevet af æstetik og af kreativitet. Hun elsker at kreere, style og fotografere.

Med rette kreative frihed kan Frederikke levere nærværende og relevant content for sine kunder. Det er selvsamme kompetencer, der har betydet at Frederikke har eksekveret over 50 kampagner gennem for såvel nationale som internationale virksomheder.

Frederikke Wærens – er en af Danmarks mest største anerkendte food influencers. Med +240.000 følgere på Instagram og mere end 3.500.000 visninger hver måned har Frederikke fat i en særdeles stor og attraktiv målgruppe.

Trods sin unge alder har Frederikke gennem de sidste 8 år har arbejdet professionelt på de sociale medier. Her leverer hun dagligt leverer mad- og kageopskrifter til stor inspiration til sine mange følgere. Hun er anerkendt for hendes professionelle tilgang og for hendes fængende æstetiske univers. Frederikke blev i 2016 udnævnt som årets instagrammer i kategorien Food af Costume og Boligmagasinet. Frederikke er uhyre bevidst om medielandskabets foranderlighed og tilpasser kontinuerligt sine platforme i takt med udviklingen. Hun har siden start udviklet sit eget digitale univers og har derfor også flere platforme i spil samtidigt. Hun operer både på Instagram, YouTube, Tik TOK og på egen blog. Platforme som hun alle gerne sætter spil, når hun udfører opgaver for sine samarbejdspartnere.

Frederikke er drevet af æstetik og af kreativitet. Hun elsker at kreere, style og fotografere.

Med rette kreative frihed kan Frederikke levere nærværende og relevant content for sine kunder. Det er selvsamme kompetencer, der har betydet at Frederikke har eksekveret over 50 kampagner gennem for såvel nationale som internationale virksomheder.